Effektiviser di kundeservice

Når du står i butikken, er det vigtigt at være hurtig og præcis i din kommunikation med kunderne. Der er ikke meget tid til at være i tvivl, eller hente kollegaer til hjælp, hvis du vil sælge en vare til kunden. Derfor er det smart at have et opslagsværk i baglommen, og her kommer en android pda ind i billedet. Du kan hurtigt slå telefonnumre, varestatus og andre specifikationer op. Så sparer du løbeturen efter en kollega, og du kan i stedet være nærværende overfor kunden. Du kan finde inspiration til jeres næste android pda her https://shop.delfi.com/en/product/zebra-ec30-android-pda-10-pcs-3-touch-display/.

Android pda kan øge effektiviteten

Når butikken er fuld, så kan det være svært at finde tid til at rådføre sig med en kollega. Det vigtigste er, at fastholde kunderne og få ydet den rigtige kundeservice, så de forhåbentlig køber varerne hos jer. Men det er også vigtigt, at kunderne får den rigtige information. Og hvis din medarbejder er i tvivl om, hvad produktet kan, så kan et hurtigt opslag på en android pda afhjælpe situationen. Hurtigt kan i finde ud af, hvad det rigtig svar er og fortsætte salget. På den måde kan du faktisk øge effektiviteten uden at ansætte flere medarbejdere.

Find den version som passer jer

For der er ikke noget værre, end kunder som forlader butikken uden at have købe noget, fordi de ikke kunne få den rette hjælp. Én ting er, hvis du ikke har den vare, som kunden efterspørger, men hvis du reelt set har varen, men ikke formår at sælge den, så er det spildt tid. Det forebygger en android pda, fordi i hurtigt kan lave et opslag i jeres database og få hjælp til, hvad svaret er på kundens spørgsmål. Og der findes mange versioner, så i kan finde den, som passer netop til jeres varesortiment.